Saturday, June 30, 2012

semuanye dah ade ?? :)


Bismillahirrahmanirrahim . . .

Semalam kt umah ma :
"Barang elektrik apa lagi yg takde kat umah ?"
Saya: "Hm... Macam dah ada semua ."
Satu persatu barang ditanya .

"Semua dah ada ke ?"
Saya: "Ramai org sponsor .
Lambat sgt tanya …" :D

Kebanyakan brg kt umah adalah hadiah .
Org baru kahwin mmg byk dapat hadiah .
Macam2, yg pelik tapi benar pon ada .
Jadi, cepat2lah kahwin. Eh ? :D

Yg paling saya suka ,
ada yg hadiahkan coklat yg sgt byk !
Zauji da geleng kepala bila mata saya bersinar ,
excited tengok hadiah tu . heh .

Hadiah lain yg menarik jgk adalah buku Diari Hamil,
pemberian sorg sahabat :)
Saya mmg nak sgt buku tu .
Satunya sbb ianya ala2 diari
n saya mmg gila buku ala2 buku nota ,
boleh conteng-conteng . :D

last week time ziarah baby nor ,
sblom tu, masuk p cari hadiah utk baby dulu .
Saya: "Tiba2 rasa nak baby jugak !"
Sambil senyum kambing pada zauji. :D
hanye sbb excited nak dapat hadiah barangan baby
yg super duper comel ataupun mmg excited nak jadi ummi .
Apapon, semoga Allah kurniakan rezeki tersebut
n permudahkan segalanya. :)

Zauji: "Byklah dapat pahala org yg bagi hadiah ni.
Tiap2 hari kite guna ."
(Merujuk kpd pinggan mangkuk)

Allah dh byk permudahkan urusan dunia kami .
hope Allah permudahkan jgk urusan akhirat kami . Ameen... :)

nota kaki :
sibuk mengemas ,
al maklom baru berpindah randah :)

1 comment:

Anonymous said...

wah, dh duduk sendiri ker ainie??? kt mana ??